Najczęściej zadawane pytania
W tej sekcji znajdziesz wszystkie najczęściej zadawane pytania.
Jeśli potrzebujesz dalszych informacji, skontaktuj się z nami.
Jak należy dokonać rezerwacji samochodu?
Zapraszamy do wypełnienia formularza, który znajduję się na naszej stronie internetowej lub do rezerwacji telefonicznej. Podczas rezerwacji zostaną Państwo poproszeni o udzielnie danych osobowych takich jak imię, nazwisko, numer kontaktowy, klasa samochodu, przewidywany termin najmu oraz jego długość, a także miejsce oraz godzinę odbioru samochodu. W przypadku chęci podróży za granice Polski, bardzo prosimy o dodanie takiej informacji.
Czy można dokonać rezerwacji na firmę?
Tak. W tym wypadku podczas rezerwacji prosimy o podanie danych przedsiębiorstwa, a także danych osobowych pracownika, który będzie odpowiedzialny za odbiór samochodu. Podczas odbioru osoba ta musi okazać upoważnienie do finalizacji umowy w imieniu Państwa firmy.
Jakie dokumenty należy okazać przy podpisaniu umowy?
Osoba wynajmująca lub też do tego upoważniona winna okazać ważne prawo jazdy uznawane na terenie Polski, a także dokument tożsamości taki jak dowód osobisty lub paszport.
Jaki jest minimalny wiek wynajmującego?
Osoba wynajmująca musi mieć ukończone 18 lat natomiast kierowca samochodu powinien mieć ukończone 21 lat.
W jakich godzinach pracuje VIACAR?
Pracujemy od poniedziałku do soboty od 8:00 do 19:00. Dostarczenie samochodu poza godzinami pracy, a także w niedzielę jest dostępne na życzenie klienta.
Jaki jest minimalny okres wypożyczenia samochodu?
Jest to 24 godziny. Każda nowo rozpoczęta godzina jest traktowana jako kolejna doba wynajęcia pojazdu.
Jaki jest koszt wynajmu?
Zapraszamy do zapoznania się z naszym cennikiem. Podczas rezerwacji wszystkie koszty są na bieżąco przeliczane, tak, aby wiedzieli Państwo o całkowitej kwocie do zapłaty. W przypadku pytań, serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego.
Jak dokonać płatności za wynajem?
Serdecznie zapraszamy do skorzystania z płatności online lub gotówką podczas odbioru samochodu. Opłaty pobierane są z góry.
Kaucja
Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem, gdzie wyróżniliśmy kwotę kaucji, która powinna zostać uiszczona przez wynajmującego. Podlega ona całkowitemu zwrotowi, o ile pojazd zostanie zwrócony bez dodatkowych uszkodzeń.
Czy samochód jest zatankowany?
Każdy z naszych samochodów jest zatankowany do pełna. Wypożyczając samochód nasza firma stosuje metodę „pełny do pełnego”. Oznacza to, że pojazd winien zostać zwrócony także z pełnym bakiem. W innym przypadku klient zostanie dodatkowo obciążony kosztami paliwa według cen obowiązujących w dniu zdania pojazdu.
Czy samochód jest ubezpieczony?
Zgodnie z obowiązującym prawem polskim każdy samochód jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej.
Czy można wyjechać poza granice Polski?
Podczas wypełniania formularzu na naszej stronie prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji, jeżeli będą chcieli Państwo skorzystać z wyjazdu poza granice Polski. Przy rezerwacji telefonicznej, proszę o podanie kraju, do którego będą chcieli się Państwo udać. Respektujemy wszystkie kraje Unii Europejskiej.
Czy można zrezygnować z rezerwacji samochodu?
Tak, można dokonać anulowania rezerwacji na naszej stronie internetowej lub telefonicznie do 24h od momentu jej dokonania.
Co zrobić w przypadku awarii samochodu lub kolizji?
Prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą.
Czy można przedłużyć okres wynajmu?
Bardzo prosimy o zgłoszenie takiej chęci najpóźniej na 24 godziny przed planowanym końcem wynajmu, który został określony w umowie.